czwartek, 25 grudnia 2014

Heej!
Wigilia już za nami, witam was w Boże Narodzenie. Na samym początku chciałam wszystkim życzyć wesołych świąt, dużo uśmiechu i spełnienia marzeń.
Uwielbiam tą świąteczną atmosferę, świecące choinki, ozdobione domy, zapach cynamonu i pierników... to taki cudowny czas. Niestety w tym roku jakoś mniej czułam to wszystko i po prostu nie docierało do mnie, że czas tak szybko zleciał i już znowu mamy święta. W dodatku brak śniegu, to coś, co w dużym stopniu ma wpływ na tą całą atmosferę. Dzisiaj trochę popadało, ale niestety nie ma mrozu, więc śnieg nam nie poleży.
Udało mi się zrobić wczoraj trochę zdjęć, mój brat też chciał zabawić się w fotografa i zrobił mi kilka zdjęć, na których nie wyszłam zbyt korzystnie, ale były robione na szybko, przed samym wyjściem do babci.

Święta jeszcze się nie skończyły, a ja już czuję te 5 kg więcej, świetnie :)












Część naszych prezentów, których w tym roku było bardzo dużo :) 

Mój brat był strasznie zafascynowany swoim prezentem, haha

Mimo wcześniejszych uprzedzeń, że słodyczy nie chcę, dostałam ich sporo i moja dieta znowu odchodzi na bok


Na koniec chcę wam polecić bloga mojej przyjaciółki, która tak jak ja dopiero rozpoczyna tu swoją przygodę. Blog Sandry - klik 


18 komentarzy:

  1. jeju, ile słodyczy :o
    ja się jakoś nie objadłam do tej pory haha, chyba pierwszy raz :D
    masz śliczną koszulę :)
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju dużo coś tych słodyczy :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ... Zazdro słodyczy (pewnie cię to nie dziwi) *__* Świetna notka 👏 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam tak wywieszone światełka, ale moje świeciły się na czerwono i bardzo często dynamicznie migotały, że musiałam je zdjąć, bo doprowadzały mnie do szału:D Też się smucę, że nie ma śniegu;/ Fajna koszula;)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula <3

    MERRY CHRISTMAS!

    ________________________________
    Fashion Christmas Outfit
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie rownież życzę wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo słodyczy.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ile słodyczy :O! oszalałam haha, piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. directioner!
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwujemy?
    saydonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o Boże ile kalorii ^^ super wpis :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też po świętach czuję, że przytyłam parę kilo haha :D
    Baardzo ładna jesteś :*
    zapraszam do siebie na nowy wpis http://nataliexbrunette.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obserwację ? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Ja też mówiłam, że nie chcę słodyczy, no a teraz... przecież to nie może się zmarnować :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mówiłam, że nie chcę słodyczy, a dostałam ich całą masę! haha


    http://1blacky.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, prześliczna koszula :D
    a ze słodyczami miałam to samo, no i musiałam je wszystkie zjeść XD
    http://in-truth11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń