niedziela, 8 lutego 2015

50 facts about me

Heej!
Dzisiaj mam dla was trochę inną notkę, niż wszystkie poprzednie. Będzie to 50 faktów o mnie. Postanowiłam napisać coś o sobie, żebyście mogli bardziej mnie poznać, czegoś się o mnie dowiedzieć :)

1.Jestem  nieśmiała, choć na taką nie wyglądam
2.Jestem strasznie uparta
3.Czasami potrafię być bardzo pracowita, a czasami bardzo leniwa
4.Jestem Directionerką od maja 2012
5.Uwielbiam Eda Sheerana
6.Uwielbiam spać (jak większość haha)
7.Mam alergię na kurz i parę innych rzeczy
8.Jestem strasznie niezdarna
9.Kocham fotografię, fotografuję prawie wszystko
10.Uwielbiam język angielski, za to niemiekiego nienawidzę
11.Mam młodszego brata
12.Najbardziej chciałabym pojechać do Londynu i Paryża
13.Nie lubię horrorów, uwielbiam dramaty i komedie romantyczne
14.Nigdy nie bałam się zastrzyków i pobierania krwi, jestem dziwna, ale dla mnie to całkiem fajne uczucie
15.Mega boję się pająków, kiedyś pająk chodził mi po nodze i się popłakałam
16.Mam sporo kompleksów, chociaż w ostatnim czasie udało mi się zaakceptować parę rzeczy
17.Jestem bardzo wrażliwa i szybko się wzruszam
18.Jestem zawsze bardzo zazdrosna, ale staram się tego nie okazywać
19.Uwielbiam bajkę "Gdzie jest nemo" haha :D
20.Moimi ulubionymi zwierzętami są ryby, miałam kiedyś cztery, a potem zachorowały
21.Mogę w kółko oglądać film LOL z Miley Cyrus, nigdy mi się nie znudzi
22.Mam 165 cm wzrostu
23.Szybko przywiązuję się do ludzi, miejsc i rzeczy
24.Nie lubię zbytnio sportu, "zmuszam" się tylko do biegania i ćwiczeń
25.Często się stresuję
26.Nie lubię mojego koloru włosów, niestety mam póki co zbyt zniszczone włosy, żeby je farbować
27.Najbardziej w sobie nie lubię nóg
28.Wszędzie chodzę z telefonem, dosłownie :)
29.Piosenka, która nigdy mi się nie znudzi to piosenka One Direction - Little Things.  To moja ulubiona piosenka od dwóch lat, jej tekst jest cudowny, wykonanie również. Zawsze jak ją słyszę to mam ciarki i po prostu lepiej się czuję
30.Moje ulubione seriale to Faking It i Pretty Little Liars
31.Mam ciągle zimne ręce, nawet w lato, ogólnie często jest mi zimno
32.Nie cierpię zimy i mrozu
33.Często słyszę od ludzi, że wyglądam na smutną, ale taka nie jestem. Często śmieję się z byle czego i jestem pozytywnie nastawiona do świata :)
34.Kocham dostawać kwiaty
35.Mega boję się os
36.Uwielbiam zapach męskich perfum i świeczek
37.Mam ogromny lęk wysokości
38.Lubię, ale nie potrafię śpiewać
39.Nie lubię bałaganu wokół mnie, bałagan sprawia, że nie mogę się na niczym skupić
40.Prawie nigdy się nie spóźniam. Wolę być na miejscu 10 minut przed, niż spóźnić się chociażby 2 minuty
41.Nienawidzę obcasów, koturnów itd. mogłabym nosić trampki do wszystkiego
42.Jestem bardzo niecierpliwa
43.Uważam, że wszystko co robimy do nas wraca :)
44.Potrafię popłakać się ze złości
45.Moim ideałem jest Harry Styles, jest perfekcyjny, jego włosy, oczy, uśmiech a w szczególności dołeczki. Najpiękniejsza osoba na świecie
46.Zawsze zasypiam na brzuchu
47.Mogłabym całymi dniami grać w need for speed
48.Nie potrafię być długo na kogoś obrażona i to przeważnie ja pierwsza wyciągam rękę
49.Nie lubię jak ktoś dłużej się na mnie patrzy
50.Uwielbiam piosenki Lady Pank. Ogólnie lubię taką dawną muzykę.

To tyle o mnie :)



28 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałaś coś o sobie! :)
    Obserwuje i milo mi bedzie jeśli zajrzysz do mnie ----> seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Można sie dużo o tobie dowiedziec.:)
    http://klaudiake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww Directioner!<3
    Ja jestem Directioner od jesieni 2011 :*

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [KLIK-NOWY POST] ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, na nieśmiałą nie wyglądasz xD Dużo rzeczy nas łączy, np miłość do języka angielskiego lub punktualność :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość dużo nas łączy! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe fakty :)

    Chcesz Zniszcz ten dziennik lub jego kontynuację? A może Gwiazd naszych wina?
    A może post promujący?
    Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fakty;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo faktów pokrywa się z moją osobą :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem z COMMON WHITE GIRL TAG! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię dostawać kwiaty :D polecasz ten 1 serial, bo pierwszy raz o nim słyszę? :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest najlepszy! :) mega wciąga
      Niestety jest bardzo krótki

      Usuń
  10. Widzę, że mamy dużo ze sobą wspólnego haha:)
    Świetny post, zapraszam do siebie!
    http://how-much-hes-worth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię Eda Sheerana :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie posty :)

    moze obs za obs daj znac:) pozdrawiam :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy o Tobie :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak wiele mamy wspólnego ;*
    Świetna notka, bardzo podobają mi się zdjęcia jak również twój styl pisania! Oby tak dalej ♥!
    Miłego dnia, Maja.

    jeśli masz chwilkę czasu i odrobinę chęci zajrzyj ^^
    http://majkamoryn.blogspot.com/2015/02/beautifulhalocom-review.html

    OdpowiedzUsuń
  15. postarałaś się ja bym nie potrafiła napisac tyle faktow o mnie w sumie to bardzo duzo twoich przypomina mi mnie!
    obserwuje i licze na to samo!
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. interesujący post, podoba mi się twoj styl pisania :)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem bardzo szybko się wzruszam :))
    Zapraszam do mnie na nowy post
    patrycjapatkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre punkty tak samo zapisałabym u siebie :D

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne fakty :D Można się sporo rzeczy dowiedzieć
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  20. ja rowniez uwielbiam angielski a niemicki- brr nienawidze

    Zapraszam na WYWIAD Z REMBOLEM♥, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny post! <33 Kocham takie :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. :)

    Zapraszam do mnie. :3
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe fakty :)
    Zapraszam serdecznie ♥ KLIIIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Extra notka ! ZAPRASZAM WSZYSTKICH : Littleemmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń