piątek, 9 stycznia 2015

Rainy

Hej miśki!:* Ten tydzień bardzo szybko zleciał. Pewnie dlatego, że byliśmy w szkole tylko 3 dni. Cieszę się, że mamy już weekend, bo w tym tygodniu trochę mało spałam i chcę to teraz nadrobić. Dzisiejszy dzień szczerze mówiąc nie należał do najlepszych, cały dzień bolał mnie brzuch, głowa i byłam strasznie śpiąca, nie ogarniałam co się do mnie mówi i czułam się jak we śnie haha. Teraz leżę pod kocem, z ciepłą herbatą, oglądając ukrytą prawdę z nadzieją, że brzuch przestanie mnie boleć i będę mogła wstać z łóżka. Niestety nie planuję przespać całego weekendu, zbliża się koniec semestru, więc muszę przyłożyć się do nauki. Sporo czasu poświęcę fizyce i matematyce czyli przedmiotom znienawidzonym przez większość uczniów (ja tez się do nich zaliczam :)). Dzisiaj oprócz tych wszystkich bólów dobija mnie ta koszmarna pogoda, deszcz, deszcz i deszcz. Nie czuję wcale, że mamy zimę. No ale co będę ciągle marudzić, są też i pozytywy! Niedługo ferie, realizacja planów z przyjaciółmi, lodowiska, zakupy, spacery, filmy to takie małe rzeczy dające szczęście :) No i dzisiaj dodaję taki mix zdjęć z telefonu, coś innego

4 komentarze:

  1. Matma ;-; pogoda rzeczywiście nie ciekawa :\ ale co zrobisz :( fajny post :)

    Sayyoulovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaliczam się do ty ucznióww :)
    Zapraszam:
    http://bywaulotna.blogspot.com/
    karzdy komentarz lub obserwacja zostaną odwzajemnine XD

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś :*
    http://nefuratek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń