niedziela, 18 stycznia 2015

Where do broken hearts go

Hej!:)
Co tam u was słychać? U mnie w sumie nic ciekawego się nie dzieje. Mnóstwo nauki, oceny na półrocze będą niezbyt zadowalające. Ferie mam za dwa tygodnie, więc w tym czasie mam nadzieję, że złapię parę dobrych ocen.  Nie mam też czasu, żeby wyjść na dwór i zrobić jakieś lepsze zdjęcia, za co przepraszam, ale obiecuję, że jak tylko znajdę chwilę, to w tej kwestii się postaram.
Nie mogę już doczekać się wiosny, kiedy będę mogła wrzucić zimową kurtkę do szafy, wraz z butami, założyć trampki, wyjść na spacer bez uczucia zimna i posiedzieć w słońcu. Nie lubię zimy, nigdy nie lubiłam. Jak byłam mała to lubiłam chodzić na górkę, czy lepić bałwana, ale to była chwilowa fascynacja i po dwóch tygodniach już chciałam wiosnę. W tą zimę praktycznie w ogóle nie było śniegu (oczywiście zima wciąż trwa, więc może nas zaskoczyć) i nie wiem czy powiedzieć "niestety", czy "stety", bo z jednej strony zima bez śniegu to nie zima i skoro już jest zimno, to mógłby spaść, a z drugiej strony nie lubię śniegu i go nie chcę. Cóż! Po prostu niech już nadejdzie wiosna, a będę zadowolona.







9 komentarzy:

  1. Teraz jest ogromne zabieganie o jak najlepsze oceny na półrocze. W sumie to tylko cyferki, a popatrz jakie ważne i czasochłonne jest mieć je jak najwyższe :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie o oceny nie musze się tak bardzo martwić, ponieważ chodzę na praktyki ;p Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaka śliczna!!

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, ja też z jednej strony czekam już na wiosnę, ale z drugiej chciałabym śnieg bo przecież mamy styczeń :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz tylko czekam na ferie! :)
    Ale jesteś śliczna ;3

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. jejuu piękna jesteś *_* zazdroszczę urody
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię zimy :(

    Obs/obs? Daj znać u mnie :
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię zimy i już czekam na wychodzenie z domu bez kurtki :) Wtedy aż chce się żyć :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, co powiesz na wzajemną obserwację? Buziaki :* http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń